El Butlletí Oficial de la Província de Tarragona ha publicat les bases que regeixen la constitució d’una borsa de tècnics en temes de desenvolupament local i regional, atesa la necessitat que des del Consorci Leader de Desenvolupament Rural del Camp s’ha detectat per respondre la dinàmica social i econòmica del seu àmbit d’actuació.
Aquesta borsa ha de nodrir el Consorci d’un tècnic que sigui capaç de gestionar projectes i tasques de gestió interna del propi Grup d’Acció Local, amb més concreció:
– Executar i gestionar accions dels projectes de cooperació i estratègics on participi el Consorci.
– Col·laborar i gestionar sol·licituds de les convocatòries Leader en totes les seves fases d’execució.
– Gestió dels expedients de contractació i licitacions públiques del Consorci Leader de Desenvolupament Rural del Camp.
Pel que fa als perfils professionals que les bases estableixen com a les aptes per poder postular-se a aquesta borsa, aquestes demanen estar en possessió d’una Diplomatura o titulació universitària oficial de grau o equivalent en els
àmbits:
– Economia, Administració d’empreses o Administració pública.
– Dret, ciències del treball o relacions laborals.
– Ciències polítiques, sociologia o geografia.
La documentació a aportar és:
□ Model normalitzat.
□ Fotocòpia simple del DNI o document identificatiu legal equivalent vigent.
□ Fotocòpia simple del títol acadèmic requerit per participar en el procés selectiu.
□ Original o fotocòpia compulsada del document que acrediti el coneixement de la llengua catalana i, si escau, castellana exigit i anglès.
□ En cas de persones candidates amb certificat de discapacitat hauran de presentar el certificat i un dictamen actualitzat de les seves condicions psíquiques, físiques o sensorials, expedit per l’equip multi professional competent.
□ Fotocòpia simple del permís de conduir exigit.
□ Currículum vitae actualitzat que contindrà, com a mínim, la informació següent:
▪ Dades personals i de contacte.
▪ La formació acadèmica reglada.
▪ La formació complementària, amb indicació del nombre d’hores lectives de cada curs o seminari.
▪ L’experiència laboral, amb indicació dels diversos càrrecs ocupats, temps durant el qual s’ocuparen i de les funcions desenvolupades.
▪ Els coneixements i certificats lingüístics.
□ Documentació acreditativa de l’experiència laboral i de la formació complementària justificativa dels mèrits al·legats en el currículum:
a) L’experiència laboral en administracions públiques s’acreditaran mitjançant certificat de serveis prestats i un informe del responsable del servei amb les funcions realitzades.
b) L’experiència laboral en empreses privades i entitats s’acreditarà mitjançant informe de vida laboral expedit per la TGSS, juntament amb el contracte i un informe amb les funcions realitzades inclosos els programes o projectes prestats per compte de l’Administració corresponent, si escau.
c) La formació s’acreditarà mitjançant fotocòpia de les titulacions o certificats formatius emesos pel centre corresponent en què constarà la denominació el centre emissor, el nombre d’hores, el programa formatiu i l’assistència, i en el seu cas, aprofitament
El procés de constitució de la borsa tindrà una part d’avaluació pràctica, amb una prova sobre coneixements vinculats a les característiques del lloc de treball que es vol cobrir, a més d’una entrevista personal. Alhora també es considerarà l’experiència professional i formativa de l’aspirant. Totes aquestes parts apareixen desenvolupades a les Bases de la convocatòria.
Finalment, el termini de presentació de sol·licituds acaba el proper dimarts, 8 de febrer. La tramesa d’aquesta es pot realitzar presencialment al registre del Consorci Leader de Desenvolupament Rural del Camp, C/ Daroca, 1, 43400 de Montblanc, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores, demanant cita prèvia al telèfon 977861338, com també al portal d’administració electrònica d’aquest entitat.