Properament es publicarà al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona les bases reguladores que regiran el procés de selecció per a la constitució i funcionament d’una borsa de treball de personal laboral temporal, per a la cobertura de necessitats de personal no permanent, en la categoria professional d’administratiu/va.
L’anunci, en els seus annexos, estableix el procediment de creació i funcionament d’aquesta borsa.
Les persones que desitgin participar a l’esmentada convocatòria hauran de presentar la sol·licitud, d’acord amb les bases de la convocatòria, en el termini de vint (20) dies naturals a comptar des del dia següent de la publicació de l’anunci al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona.
Els aspirants a formar part d’aquesta Borsa, hauran d’aportar:
La tramesa d’aquesta documentació, dins del termini establert, es pot realitzar:
- Oficina d’assistència en matèria de Registre del Consorci Leader de Desenvolupament Rural del Camp en horari d’atenció al públic de dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 (Registres dels Consells Comarcals que integren el Consorci Leader: Consell Comarcal de l’Alt Camp, Consell Comarcal del Baix Camp, Consell Comarcal de la Conca de Barberà, Consell Comarcal del Priorat, Consell Comarcal del Tarragonès i Consell Comarcal del Baix Penedès).
- Per mitjans electrònics a través del tràmit instància genèrica disponible a la Seu electrònica del Consorci Leader de Desenvolupament Rural del Camp, a la que s’adjuntarà el model de sol·licitud normalitzada i la resta de documentació que s’indica a les bases.